I'm back !!!

VIKTIGT - LÄS!
 
HELLO!! :)
äntligen så gick det att logga in på bloggen! har försökt hur länge som helst, därför har det inte varit någon updatering alls. I'm so sorry! fast egentligen var det ju inte mitt utan blogg.se fel. Jag menar, de hade ändrat mitt lösenord på grund av något "säkerhetskäl" så att jag själv inte kunde logga in. Hur korkat är inte det? :S
så efter mycket strul med mail hit och dit så fick jag äntligen tillbaka mitt lösenord och inte förens nu har jag kunnat logga in. så: I'M BACK!! :D yey, lite synd att jag tappat typ alla mina läsare bara på grund av att bloggen strular :(
aja, börjar med en ny novell. I know, en ny igen liksom. men käns lite konstigt att fortsätta på novellen som jag haft ett uppehåll på typ en månad (?) mellan kapitlet.
Så, ni ska få rösta på vad ni vill läsa om här nere så ska jag se vad jag kan fixa ihop. ;)


 
 

Kommentarer ♥

♥ Din kommentar:

♥ ditt fina namn:
kom ihåg mig! ♥

♥ Din E-postadress: (publiceras ej)

♥ Din blogg:

♥ din kommentar:

Trackback
RSS 2.0