hemma igen! :D

 
japp, kom nyss hem! varit sjukt varmt i Kroatien.. nästan 40 grader så är riktigt brun! :D men här hemma är det dock bara 16+ ungefär.. :( var tog sommaren vägen egentligen?
aja, ser att många har saknat mig :) har saknat er med faktiskt. Varit sjukt långtråkigt att man inte kunnat kolla nya kommentarer eller skrivit ett nytt kapitel på novellen.
Men kom på att jag har ju ett skrivblock på min mobil så jag har suttit hela semestern och skrivit ner lite olika handlingar till novellen på mobilen. Även när jag har semester jobbar jag, haha.. ;)
kommer upp lite olika förslag på noveller sen och ni ska få rösta om vilken ni vill läsa! kika in på bloggen snart.
kram!
 
 

Kommentarer ♥

♥ Din kommentar:

♥ ditt fina namn:
kom ihåg mig! ♥

♥ Din E-postadress: (publiceras ej)

♥ Din blogg:

♥ din kommentar:

Trackback
RSS 2.0