känner mejj snäll nu..

 
.. när jag ...... trummvirvel.....lägger upp kapitel 2 ikväll också! :D
yey, heja mig! typ..
nejmen blir typ jämt så när jag har skrivit nästa kapitel klart redan och jag själv inte liksom orkar vänta ända tills imorgon tills ni ska se det nya kapitlet. he he ;)
så ni får alltså 2:an ikväll också! taggelitagg..
kram <33
 
(och som svar på en fråga: självklart kommer jag fortsätta på det här kapitlet. Have big plans for this one..)
guud, my english sucks. hejråå <3
 
 
 

Kommentarer ♥
♥ Skrivet av: emma

YEAH !!!!!!!!!!!! :D I LIKE !!! CX <3 duktig flicka ! xd <3 HEJADEJJ !!!!!!!! XD <3

2012-07-18 @ 20:32:51
♥ Skrivet av: emma

YEAH !!!!!!!!!!!! :D I LIKE !!! CX <3 duktig flicka ! xd <3 HEJADEJJ !!!!!!!! XD <3

2012-07-18 @ 20:32:55

♥ Din kommentar:

♥ ditt fina namn:
kom ihåg mig! ♥

♥ Din E-postadress: (publiceras ej)

♥ Din blogg:

♥ din kommentar:

Trackback
RSS 2.0