ny novell! Viktigt!

orkar bara inte skriva på "you are the only" just nu. Har verkligen noll insperation om vad som ska hända och ändå är jag bara på kapitel två. käns liksom inte så himla bra. Och om jag inte har någon insperation blir det oftast bara supertråkiga kapitel där det inte händer så mycket. det blir liksom inget kul o läsa.
Men ska inte sluta skriva noveller bara för det! nej.
har en ny superfräcsh (haha, det lät väldigt nördigt...) idé på en ny novell.
den skulle beskrivas typ såhär:
Efter ett långt år i sjuan med bråk, tjafs, killproblem och fester är det dags att lägga allt bakom sig och börja åttan. Nu är förhoppningsvis alla mycket mognare. Speciellt killarna. 
Stephanie har bestämt sig för att åttan ska bli ett bättre år. Hon ska vara annorlunda. inte som förut.
och - det viktigaste av allt - hon ska berätta för Liam hur hon känner. Att det inte räcker med att vara vänner längre.
Om hon vågar - alltså.
 
låter den bra eller vad tycker ni? bättre än den som jag skriver nu? har dock inte kommit på vad den ska heta än men det får ni se i morgon när det första kapitlet kommer upp!
om jag får jättemånga kommentarer att ni vill att jag ska fortsätta på "you are the only" så kanske jag gör det. Men bara kanske.
hoppas ni itne blir allt för ledsna nu.. kram! :)
 
ps. har hittat ett nytt program där man kan göra bildcolage på datorn så nu blir det bilder framöver. låter bra eller? ;)
 
 
 

Kommentarer ♥
♥ Skrivet av: emma

" From Now I Want It To Be Love " eller " More Then Just Friends" .
där har du två förslag på namn till den nya novellen , varsågod ! ^^ <3
jag tycker dock det är synd att du redan slutar med den förra då jag gillade den riktigt mycket ! men den här blir säkert också jättebra ! :D<3 ser fram emot å för börja läsa igen ! ;) ha det gött igelkött ! x)) <3 kram !! xd <3

Svar: tack så himla mycket för förslagen på namn! :D <33 hade typ panik för kom inte på något bra och så kollar jag din kommentar oh bah "tack guuuud!" :D <33
Novellbloggen

2012-07-17 @ 21:04:24
♥ Skrivet av: Anonym

Skriv den nya då :)<3

2012-07-17 @ 21:09:20
♥ Skrivet av: emma

haha , kul att du gillade det , och varsågod ! ^^ <3 hoppas det blir bra ! ;) <3 kram :) <3 x

2012-07-18 @ 15:19:47
♥ Skrivet av: Tina

Novellen värkar bra ,,men den blir säkert jätte bra för den föra blev ju det :)

2012-07-18 @ 21:06:17

♥ Din kommentar:

♥ ditt fina namn:
kom ihåg mig! ♥

♥ Din E-postadress: (publiceras ej)

♥ Din blogg:

♥ din kommentar:

Trackback
RSS 2.0