svar på tal igen ♥

Emma om svar på tal ♥:
men hur fixar man en bra design till sin blogg då? t.ex. hur fixade du din? skulle vara kul å veta  , jag har nämligen börjar på en novell ( dock inte i nån blogg ) som jag skulle tycka var kul om jag kunde skapa en blogg till så att folk fick ta del av det jag skriver om. inget måste med svar, men det skulle vara kul/bra att veta! :) kramen ! :) <3
 
svar:
tack för frågan! :)
jag har själv inte gjort min design, utan det har Lovisa som gör gratisdesigner till blogg.se. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg. Hon är väldigt duktig och gör superfina designer. Men hon har ganska fullt upp just nu, så det kan dröja (om du skulle vilja beställa en design av henne alltså) innan du får din design. För så som jag har sett så har hon väldigt många beställningar just nu. Men om man orkar vänta så är det värt det, för hon gör somsagt jättefina designer.
Sedan finns det en annan tjej som gör gratisdesigner som också är jätteduktig. Hon har dock inte lika mycket kö, så designen får man troligen mycket fortare. Klicka HÄR för att komma till hennes blogg. Det är av henne jag har beställt min nya design som förmodligen kommer upp på bloggen ganska snart. :)
sen kan man ju göra sin egen design, om man nu vill det. en bra sida som man kan göra en design på är Pizap.com. Klicka HÄR för att komma dit. De har tagit bort sin "pizap.com" logga som de hade längst ned i  varje bild man gjorde förut, och de har lagt till mycket bättre och coolare effekter och verktyg också. Så det är väldigt enkelt. En annan bra sida man kan göra en design på är Pixlr.com. klicka HÄÄR för att komma dit. det är dock mycket mer komplicerat och man måste veta vad man gör.
Sen kan man ju ladda ner färdiga designs på: designadinblogg.se. klicka HÄR för att komma dit.
och om du nu gör en blogg, berätta för mig vad den heter så kan vi göra ett länkbyte. Du får mer läsare på köpet liksom ;) kram! och hoppas du blev nöjd med ditt svar <3

Kommentarer ♥
♥ Skrivet av: emma

okejj , tack så mycket , japp , jag blev nöjd med det svaret ! ;) <3 haha :) och det är klart jag säger till om jag fixar en blogg ! ;) haha :) men även om jag gör en egen kommer jag inte sluta läsa här ! :) <3 kramen på dejj ! :) <3

2012-07-21 @ 23:08:29

♥ Din kommentar:

♥ ditt fina namn:
kom ihåg mig! ♥

♥ Din E-postadress: (publiceras ej)

♥ Din blogg:

♥ din kommentar:

Trackback
RSS 2.0