tänkte bara säga att...

 
..jag vet att bilderna på vargen är Jacob från Twilight. Fick några kommentarer om det. ;)
men det är väldigt svårt att hitta bra bilder på vanliga vargar.
1. det finns typ inte så många bilder på vargar, haha.. ;)
2. om jag hittar någon är den ful, eller konstig eller så vill inte alls jag ha den..
inte någon kritik mot er som kommenterade alltså, tänkte bara klargöra att jag vet det, så ni inte tror jag sitter och snor massor bilder därifrån och inte har någon aning om vad det är för ngt ;)<3
 
fick också en kommentar där en tjej hade skrivit:
jag har läst den här novellen sen kapitel 3 och jag älskar den. MEN VARFÖR BLANDAR DU IN TWILIGHT?! jag hatar den filmen!!!! usch, nu tänker jag inte läsa novellen mer!!!
 
mitt svar:
För det första är det ju jättekul att du gillar novellen. ;) eller, gillade.
för det andra så blandar jag inte in Twilight. Novellen har INGET med Twilight att göra förutom bilderna, som är från Twilight men det var somsagt för att jag inte kunde hitta bättre bilder.
och ja, jag fick insperation från Twilight med varggrejen för att jag älskar den filmen och alltid har varit på Jacobs sida <333 men bara för det betyder det ju inte att Novellen handlar om Twilight eller att det är samma personer som i Twilight? eller vad säger ni?
kram!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer ♥
♥ Skrivet av: emma

asså , jag har inget emot att du tog bilderna på Jacob , asså jag ÄLSKAR Twilight ! ^^<3

men jag bara sa det ! ;) <3

KRAM ! :D <3

2012-06-25 @ 20:52:20

♥ Din kommentar:

♥ ditt fina namn:
kom ihåg mig! ♥

♥ Din E-postadress: (publiceras ej)

♥ Din blogg:

♥ din kommentar:

Trackback
RSS 2.0