tävling !




vet att jag inte har så jättemånga besökare än, men tänkte ha en tävling iaf.
Vinnaren får..
♥ vara med i kapitel 5. (Du kommer att få ditt namn och ditt utseende i en karaktär i berättelsen, och du kommer att spela en av Theresas kompisar)

skriv i en kommentar till det här inlägget "jag är med" och skriv sedan:
ditt namn
hur lång du är
din hårfärg (hur ditt hår ser ut?)
hur dina kläder ser ut
din stil

sedan lottar jag ut en vinnare som får vara med i kapitel 5!

dock kommer du inte få välja repliker eller vad du får göra i kapitlet utan det bestämmer jag. Så bli inte arg om personen i kapitlet är taskig eller något sådant. Självklart kommer den inte vara hur dum som helst, men aja, ni kommer få se vad som händer. ;)


 


Kommentarer ♥
♥ Skrivet av: Molly

jag är med!

Molly Berg

1, 60 cm ungefär

ljusbrunt hår, lite vågigt

just nu: rosa adidaströjja och jeans

stil: vene?

;) <3

2012-06-08 @ 19:38:19
♥ Skrivet av: emma

jag är med ! :D <3

Namn: Emma Äng

Längd : ca. 1.62-1.63

Hår : blont hår , räcker precis ner under brösten , lite självfall ( ganska stora diskreta vågor )

Kläder : höga ljusa jeans och ett lila mag-linne med en "nät-t-tröja" med typ blommönster ( också lila ) :) <3

Stil : har inte direkt ngn stil , men följer gärna " mode-strömen " :) <3

ps: bär oftast smink ! ;) <3

2012-06-08 @ 20:32:45
♥ Skrivet av: ida

jag är med

Ida Blomm

165 cm tyyyp

blont hår, långt och platt

tajts eller leggings ofta och tröjor.

Ingen stil. har bara smink ibland men annars inget

Hope I winn elr hur man nu stavar :D

2012-06-08 @ 21:59:32
♥ Skrivet av: Adrinah

namn: Adrinah

längd: asså vene?

hår: mörbrunt

kläder: jeans och Hm tröja

stil: vennee ?

<3

2012-06-08 @ 22:02:57

♥ Din kommentar:

♥ ditt fina namn:
kom ihåg mig! ♥

♥ Din E-postadress: (publiceras ej)

♥ Din blogg:

♥ din kommentar:

Trackback
RSS 2.0