update:

detta är ganska viktigt så läs gärna :D
 
ska åka till Kroatien i övermorgon så det blir typ runt tre kapitel imorgon och då kommer jag avsluta novellen. Eftersom jag inte kommer att kunna skriva fler kapitel när jag e borta. Så i morgon får ni alltså veta slutet ! :D taggade?
men sedan får ni ju, (tyvär) vänta tio dagar innan jag kommer hem och kan börja skriva på en ny novell. :(
hoppas ni står ut och inte lämnar bloggen bara för det.
har ni föresten några förslag till nästa novell? något ni vill jag ska skriva om, mer fantasy, mer kärlek, action? dock vill jag inte skriva om Justin Bieber eftersom så många redan gör det, och inte om One Direction heller. Sorry. Men jag vill att min novell ska vara speciell ;) kom men många förslag nu! Bomba mig med hur mycket insperation som helst så jag bli riktigt pepp på att skriva en ny novell! :) kramizar <3
 
 
 
 

Kommentarer ♥
♥ Skrivet av: emma

jag älskar drama , romantik och fantasy ! ;) <3

så det är mitt tips för att få mejj fortsätta läsa , även om jag inte lämnar dejj ändå ! x) <3

2012-06-30 @ 16:30:07

♥ Din kommentar:

♥ ditt fina namn:
kom ihåg mig! ♥

♥ Din E-postadress: (publiceras ej)

♥ Din blogg:

♥ din kommentar:

Trackback
RSS 2.0