vad tycker ni..



...om novellen än så länge? lämna gärna en kommentar och släng gärna in en röst
i mina frågeboxar längre ner i menyn --->
ni får också skicka en kommentar om det är något ni tycker
jag kan ändra på, eller något ni vill ska hända i novellen. Jag tål all kritik! ;)
och tack för era fina kommentarer än så länge, sprid gärna bloggen vidare!
vill ju såklart ha ännu fler besökare ;)
kram!

ps. tycker ni jag ska fortsätta lägga upp ett nytt kapitel varje dag, eller
är det för mycket? ska kanske lägga upp ett varannan dag istället? kommentera vad ni tycker!


Kommentarer ♥
♥ Skrivet av: emma

jag tycker nästan det är för lite med ett om dagen ?! O_O <3

2012-06-07 @ 19:19:53

♥ Din kommentar:

♥ ditt fina namn:
kom ihåg mig! ♥

♥ Din E-postadress: (publiceras ej)

♥ Din blogg:

♥ din kommentar:

Trackback
RSS 2.0